تخت خواب عروس

از اصلی ترین مسائلی که باید در خرید تخت خواب دو نفره مورد توجه قرار داده شود، نحوه انتخاب این محصول است، شما پیش از خریداری سرویس خواب باید حتما تکلیفتان را با اندازه ها و ابعاد اتاق خواب، مشخص کرده و اهمیت این مسئله را به هیچ عنوان دست کم نگیرید، از مهمترین موارد در انتخاب تخت خواب دو نفره، مدل و شکل فریم تخت خواب و چگونگی آن است.

تخت خواب عروس

1- اندازه تشک خود را بشناسید

قطعا اولین موردی که همه ما متوجه آن هستیم، انداه و ابعاد تشک ما خواهد بود، اینکه ما می خواهیم یک تخت خواب دو نفره داشته باشیم یا یک نفره! البته به طور معمول اندازه ها و ابعاد تشک ها به شکل استاندارد در بازار وجود دارد و به همین دلیل شما می توانید به راحتی بر اساس اندازه های معمول، تخت خود را خریداری کنید.

ابعاد تشک های معمولی:

تشک یک نفره: 120*200 و 90*200 سانتیمتر

تشک های دو نفره: 180*200 و 160*200 و 140*200 سانتیمتر 

2- در نظر گرفتن فضای اتاق

برای اینکه متوجه شوید چه اندازه تختی مناسب اتاق شما می باشد، اقدام به اندازه گیری آن کنید، البته این را نیز مورد توجه داشته باشید که قرار است غیر از تخت نیز وسایل دیگری داخل آن قرار بگیرند.

3- سبک خود را پیدا کنید

آیا مبلمان موجود شما مدرن، سنتی یا تلفیقی است؟ مشاهده عکس فریم های متفاوت تخت خواب ها و همینطور دکوراسیون اتاق خواب می تواند برای شما مفید باشد.

4- در نظر گرفتن ارتفاع تشک

به اینکه می خواهید در چه فاصله از زمین، استراحت کنید و ارتفاع تخت را چقدر مد نظر دارید، توجه کنید، در این مرحله پایه های تخت خواب می توانند بسیار موثر باشند.

برای خرید تخت کمجا چوب می توانید وارد همین لینک شوید.