سایز های مختلف تشک

تشک ها بر اساس یک استاندارد انواع سایزهای مختلف را دارند، که کمجا چوب مفتخر است تمامی این سایز ها را در سبد خرید شما عزیزان قرار دهد.

سایز های مختلف تشک

تشک یک نفره سایز 200*120 (Twin- XL)

این اندازه مناسب افراد بزرگ اندامی است که قصد همراه نمودن فرزندان خود حین خواب را دارند، اندازه استاندارد تخت خواب های یک نفره معمولا سایز Twin می باشد و این طبیعتا حق انتخاب کمتری برای افرادی دارای تشک Twin XL می گذارد.

تشک تک نفره سایز 200*90 (Twin)

به طور کلی سایز Twin مناسب کودکان و یا افراد بالغی با اندام متوسط می باشد، در صورتیکه فرد بالغ، اندامی درشت تر داشته یا قصد خوابیدن همراه فرزند خود را دارد، تشک Twin- XL برای او مناسب تر است.

تشک سایز 200*140 (Full)

در واقع full size بیشتر جهت استفاده یک نفره مرسوم می باشد ولی گاهی اوقات زوجینی که فضای کافی در اتاق خوابشان ندارند نیز از این تشک استفاده می کنند، به علاوه این سایز برای کالای خواب، استاندارد نیست و در انتخاب محصول دارای تنوع کمتری می باشد، برای استفاده دو نفر از یک تشک، تشک های دیگری به نام Queen که در ادامه آنها را می آوریم محبوب تر اند.

تشک دو نفره سایز  200*160 (Queen)

Queen size پر فروش ترین و محبوب ترین اندازه در تشک های تخت دو نفره می باشد که فضایی 80 سانتیمتری را برای هریک از دو نفر، در خود فراهم می آورد، سایزهای مختلف کالای خواب با این تشک دو نفره همخوانی دارند.

تشک دو نفره سایز 200*180 (King)

King size بزرگترین تشک در تشک های استاندارد می باشد، این تشک فضایی معادل 90 سانتیمتر را برای هر نفر به وجود می آورد، این تشک برای افرادی که حین خواب نیازمند فضای بیشتری هستند، افرادی که عاداتی مثل غلط زدن دارند و یا کسانی که قصد کنار خود خواباندن کودکشان را دارند مناسب است، فضای مناسب این تشک، اتاقی با ابعاد بزرگ می باشد، ولی در تهیه کالای خواب مناسب آن خیلی به مشکل نخواهید خورد. 

اگر قصد خرید تخت کم جا چوب را دارید همین حالا وارد لیست قیمت محصولات کم جا چوب شوید.