نکاتی در خرید سرویس خواب

امروزه از ملزومات هر خانه و خانواده ای، سرویس خواب مناسب است، که از جمله آنها سرویس خواب بزرگسالان دونفره و یا تک نفره، سرویس خواب نوجوان و سرویس خواب بچه گانه می باشد، که در انواع تختخواب تاشو و متحرک، باکس دار، دو طبقه و زمینی موجود هستند، اما معیارهایی که در خرید گزینه ای مناسب و کارآمد، باید مد نظر داشته باشید را با هم مرور می کنیم.

نکاتی در خرید سرویس خواب

انتخاب سرویس خواب با توجه به دکوراسیون اتاق خواب

همانطور که اشاره شد، سرویس خواب از مهمترین عناصر دکوراسیون و طراحی اتاق خواب است، پس برای تهیه آن باید به تمام المان های رنگ، مدل و سبک دکوراسیون اتاق خواب توجه نمود، نمونه های متفاوتی از سرویس خواب منبت کاری شده، سلطنتی و یا سرویس خواب مدرن برای انواع اتاق ها با استایل های گوناگون مناسب است.

اندازه گیری اتاق خواب قبل از خرید سرویس خواب

کمجا چوب، به شما توصیه می کند قبل از خرید سرویس خواب حتما تکلیفتان را با اندازه ها و ابعاد اتاق خواب مشخص کنید، چون هرگز نباید این مسئله را دست کم بگیرید، اینکه دیوار قناس و یا کجی در اتاق وجود داشته باشد، زاویه باز شدن درب به چه سمتی است، بودن یا نبودن کمد دیواری در اتاق خواب، مکان قرار گیری درب و پنجره اتاق و کوچکی یا بزرگی اتاق، همگی از اصلی ترین مسائل محدود کننده در انتخاب سرویس خواب مناسب می باشند.

جذابیت اکسسوری ها در طراحی و دیزاین  

عموما در خرید سرویس خواب عروس همه حواس ها به تختخواب، آینه، پاتختی ها و کنسول است، ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم راجع به عناصر متفرقه زیبایی بخش نیز فکر کنید، برای مثال ساعت های رومیزی یا دیواری، شلف های دیواری، هدبورد اتاق، چراغ خواب های مناسب اتاق خواب، آباژور کنار تخت و ... که زیبایی و جذابیت اتاق خوابتان را دو برابر خواهند کرد.

برای خرید تخت کم جا چوب و سرویس خواب می توانید به قیمت محصولات کمجا چوب مراجعه کنید.