4 نکته در خرید میز ناهارخوری

از مهمترین ترین مکمل های سرویس مبلمان، میز و صندلی ناهاخوری است، بنابراین همانقدر که در تهیه سرویس مبلمان وسواس دارید، بهتر است که در خرید میز ناهارخوری هم دقیق باشید، این مطلب کوشیده اطلاعات مورد نیاز شما را در یکجا جمع کند.

4 نکته در خرید میز ناهارخوری

شکل کلی میز ناهار خوری

میز و صندلی ناهارخوری شما باید هماهنگی لازم با دکوراسیون منزل را داشته باشد، چرا که یک جزء اصلی، در زیبایی و ظاهر منزل به حساب می آید، پس لازم است که در منزلتان خوش بنشیند.

 تکیه گاه صندلی های ناهارخوری

از دیگر نکته های خرید ناهارخوری، تکیه گاه های آنهاست، تکیه گاه خیلی بلند یا خیلی کوتاه، هرکدام به نحوی می تواند موجب اذیت و آزار شما شود، بنابراین بهتر آن است که صندلی هایی مناسب برای راحتی و آسایش خود انتخاب کنید.

 پایه های میز و صندلی ناهارخوری

از دیگر نکات اصلی برای خرید سرویس ناهارخوری، طراحی به کار رفته در پایه های صندلی است، این پایه ها هرچه صاف تر باشند، زمان طولانی تری را دوام خواهند آورد، اگرچه پایه های دارای انحناء، زیبایی بیشتری نیز دارند، ولی این انحناء نباید از یک حدی بیشتر باشد، که استقامت میز و صندلی ها را به خطر بیاندازد.

جنس نشیمن و تشکچه های سرویس ناهاخوری

قسمت نشیمنگاه، در سرویس ناهاخوری، مهم ترین قسمت آن است، نرمی این تشکچه ها برای راحتی در نشستن طولانی مدت، امری ضروری است، در ساخت این قسمت معمولا از تخته های چند لایه و برای قسمت روییشان نیز از  بهترین پارچه ها، اسفنج های با دوام و ابرهای متراکم استفاده می کنند، شما در این مورد می توانید به کم جا چوب اعتماد کنید.

نحوه اتصالات در صندلی و میزهای غذاخوری

میز و صندلی هایی با اتصالاتی از جنس چسبی و میخی، به نسبت آن دسته از سرویس های ناهارخوری که اتصالاتشان از نوع پچ و مهره است، دارای استحکام کمتری می باشند، اغلب در ساخت اجزای سرویس ناهارخوری از پیچ های آلنی و پیچ های خودکار که اتصالات مقاومتر و محکم تری دارند، استفاده می شود.

برای خرید تخت کمجا و سرویس ناهارخوری می توانید روی لیست قیمت محصولات کمجا چوب کلیک کنید.