سرویس خواب اتاق کوچک

سرویس خواب اگرچه در وهله اول فقط محلی برای استراحت به نظر می رسد، اما نباید کاربرد آنها را صرفا به این مسئله تقلیل داد، آنها در اصل عنصر شاخص دکوراسیون و محلی برای آرامش روحی و فکری افراد خانواده اند، در این مقاله از کم جا چوب قصد داریم تا نکاتی مهم در خرید سرویس خواب مناسب را بررسی کنیم.

خرید سرویس خواب مناسب اتاق کوچک

تخت خواب اصلی ترین عنصر اتاق خواب

اگرچه تخت ها مهم ترین عامل دکوراسیون در اتاق خواب هستند ولی این نباید باعث شود نقش دیگر لوازم و وسایل دکوری را در اتاق نادیده گرفت، عناصری مانند پاتختی، پاف تخت خواب، کمد ها و .... در انتخاب پاتختی وسواس این را نداشته باشید که حتما همرنگ تخت خوابتان باشند، می توانید آنها را در رنگ هایی مکمل با تخت خواب خود ست کنید، سعی کنید در انتخاب رنگ ها طوری عمل کنید که در عین ایجاد یک کل منسجم از دکور شما، هریک از اجزا نیز به خودی خود بدرخشند.

 تخت خواب های تاشو برای اتاق های کوچک

اگر شما نیز جزء افرادی با اتاق خواب های کوچک و کم جا هستید، کم جا چوب گزینه مناسب شما را نیز دارد، تختخواب های تاشو که علاوه بر دادن ظاهری جذاب و متفاوت به اتاق شما، بعد از هربار استفاده به راحتی جمع خواهند شد، این تخت خواب ها کار شما را در مرتب سازی اتاق کوچکتان بسیار آسان خواهند کرد.

 تاج های تخت خواب کوچک مناسب اتاق های کوچک

باید در نظر بگیرید که مایلید تخت خواب را کجا قرار دهید، اگر زیر پنجره ها یا شیشه های رنگی را مد نظر دارید، بهتر آن است که تخت خوابی با تاج کوتاه انتخاب کنید.

تخت های با ارتفاع کم

تخت های با ارتفاع زیاد اتاق خواب شما را کوچک تر از چیزی که هست نشان خواهند داد، حتی شاید موقع نشستن روی آن پاهایتان کمی آویزان و ناراحت باشند، دقت در انتخاب ارتفاع مناسب تختخواب خود را جدی بگیرد.

برای خرید انواع سرویس خواب تک نفره و دو نفره می توانید به محصولات کمجا چوب مراجعه کنید.