×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

بهترین فضا برای قرار دادن مبل ال در خانه

 بهترین فضا برای قرار دادن مبل ال در خانه : مبل ال دارای زاویه است و بهترین حالت قرار گرفتن آن در دکوراسیون منزل هم ، این است که در گوشه مناسب و تا حد ممکن موازی با گوشه ای از خانه شما قرار گیرد. البته که می توانید آن را در هر فضایی قرار دهید، ولی به دلیل اینکه جهت مبل ال را نمی توانید تغییر داده و آن را وارونه کنید، باید بدانید که مبل الی که می خرید در جهت مناسب برای قرار گیری منزل شما باشد. باید بدانید که زاویه مبل ال باید در سمت چپ باشد یا سمت راست! اگر به این ویژگی توجه نکنید حتما یکی از بخش های مبل جلوی دید دیگر بخش ها را می گیرد.

خرید مبل ال صمیمیت بیشتری نسبت به نیم ست یا ست کامل 7 نفره در فضای خانه شما به وجود می آورد. فامیل، دوستان یا آشنایانی که به منزل شمت مهمان می شوند، در کنار هم و در فاصله کمتری از هم قرار می گیرند و به همین دلیل حس محبت و صمیمیت افراد بیشتر می شود. حتی اگر تعداد مهمان ها بیشتر شود، شاید مجبور شوند به هم بچسبند!
به دلیل ساختار و ماهیت مبل ال ، استفاده از آن در فضای نشیمن و تماشای تلویزیون هم کاربرد بسیار خوبی دارد و فضای دنج و صمیمی خوبی به وجود می آورد.

مزایای مبل ال :

مبل ال را می توان مانند سوئیتی همه چیز تمام در نظر گرفت که در عین یک واحد بودن، هم می تواند جایگاهی مناسب و با ظرفیت زیاد برای نشستن باشد، هم میز عسلی را در دل خود داشته باشد و هم در اکثر موارد محل مناسبی برای خوابیدن باشد. در عین اینکه از نظر ظاهری جذابیتی دارد که کمتر کسی منکر آن می شود. از طرف دیگر چون یک تکه است فضای بزرگ و زیادی از خانه یا نشیمن شما را نمی گیرد. خوشبختانه در مدل های جدید که تکه های مبل ال قابل جدا شدن هستند، مشکل جا به جایی آن ها نیز حل شده است.

معایب مبل ال :

مبل ال به دلیل یک تکه بودن ممکن است تا حدودی دست شما را در چیدمان دلخواه یا تغییر چیدمان های متنوع ببندد. از طرف دیگر چون افرادی که از این مبل استفاده می کنند کاملا رو به روی هم قرار نمی گیرند، شاید این مبل مکان مناسب و راحتی برای گفتگو و معاشرت نباشد به همین دلیل است که معمولا از این مدل مبل برای جلوی تلویزیون استفاده می شود .