×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

ویژگی های کمد دیواری آکاردئونی

ویژگی های کمد دیواری آکاردئونی :

خرید کمد دیواری با درب آکاردئونی یک نوع از مدل کمد دیواری ریلی می باشد. یکی از مزایای کمد دیواری های ریلی این است که در خانه ‌ها و آپارتمان ‌های امروزی که با کمبود فضا مواجه می شویم و با داشتن لوازمی مانند تخت‌خواب، پاتختی، دراور و لوازم دیگر که در اتاق ها وجود دارد، داشتن کمدی که درهای بازشو داشته باشد، مشکل ساز می شود که بنابراین بهتر است از کمد دیواری ریلی و از انواع مختلف آن استفاده کنیم که استفاده از فضا را به بهینه ترین شکل ممکن برسانیم.
این نوع کمد ها در ابعاد های متفاوتی با توجه به نیاز مورد نظر طراحی و ساخته می شود. البته اندازه درب کمد دیواری با محدودیت هایی مواجه است. به طور مثال عرض درب در حدود 50 تا 60 سانتی‌متر معمولا مناسب می باشد و اندازه ارتفاع کمد هم تا 2 متر می‌تواند باشد. اگر اندازه درب کمد بیش از حد بزرگ باشد احتمال تاب برداشتن و خم شدن آن وجود دارد و باعث می ‌شود که درب به راحتی باز و بسته نشود و حتی شکسته شود. درب ‌های بازشو در کمد معمولی مقاومت کمتری نسبت به درب‌ های ریلی دارند.

رنگ درب اکاردئونی با توجه به پوشش روی کمد دیواری می باشد که به طور معمول پوشش آن از جنس ام دی اف می باشد که برای ساخت و ساز این کمد ها از آن استفاده می گردد.

هدف از طراحی و ساخت کمد دیواری با درب آکاردئونی به دلیل تاشو بودن استفاده بهینه از فضا می باشد. زیرا که پس از جمع شدن جای کمتری را اشفال می کنند. در واقع این نوع درب ها علاوه بر حفظ امنیت بیشتر، برای آسان تر شدن نیز ساخته شده اند.