×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

انواع کوسن مبل

انواع کوسن مبل : استفاده از کوسن چرمی، پشمی، پارچه‌ای، مخملی با اشکال متنوع گرد، مستطیلی و مربعی برای شما آزاد است. به‌ راحتی می‌توانید با هر سلیقه و نیازی مبلمان خود را دیزاین کنید. این امر در زمان چیدمان مبل‌ها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

کوسن مبل چرم به سبک سنتی :

هیچ مانعی برای استفاده کوسن‌های سنتی در دکوراسیون مبل‌های چرمی وجود ندارد. شما به راحتی می‌توانید از کوسن‌های سنتی برای دکوراسیون داخلی فضا استفاده کنید. این تصور اصلاً درست نیست که فکر کنید کوسن‌های سنتی فقط برای تخت‌های سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان چیدمان و دکوراسیون داخلی از کوچک‌ترین وسایل تا بزرگ‌ترین ابزار به کار گرفته‌ شده در منزل با توجه به سلیقه شما چیده می‌شود. بدون تردید ترکیب رنگ قرمز و آبی فیروزه‌ای با مبل چرمی بسیار زیبا جلوه خواهد کرد که نمونه آن را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

کوسن مبل چرمی با جنس چرم  :

یکی از بهترین و آسان‌ترین انتخاب‌های شما در زمان خرید کوسن برای مبل چرم می‌تواند کوسن چرم باشد. بله؛ شما به راحتی می‌توانید از کوسن چرم در کنار مبل چرم استفاده کنید، همان‌طور که از کوسن مخملی برای مبل‌های با این متریال استفاده می‌کنید. کوسن‌های چرمی را می‌توانید با تناژ رنگی متفاوت با مبل و یا در صورت علاقه هم‌رنگ با خود مبل تهیه کنید.

کوسن مربع شکل :

کوسن‌های مربع شکل را عملا به هر صورتی که بخواهید می‌توانید روی مبل قرار دهید و هر استفاده‌ای می‌توان از آن کرد. می‌توانید آن‌ها را دست بگیرید با به آن‌ها تکیه دهید و یا روبروی تلوزیون روی زمین دراز بکشید و روی چند تا از این کوسن‌های مربعی لم دهید. اندازه استاندارد برای هر ضلع این کوسن‌ها، از ۴۰ سانتیمتر تا ۶۰ سانتی متر متنوع است.

کوسن‌های مستطیل شکل :

کوسن‌های مستطیل شکل، بیشتر به خاطر شکل نا متعارفشان است که محبوب شده‌اند. از آنجا که بیشتر کوسن‌ها شکل مربعی دارند، کوسن‌های مستطیلی دارای شکل و ترکیب متفاوتی هستند و به فضا را زیبایی متفاوتی می‌بخشند. این کوسن‌ها بسیاری از نظرها را به خود جلب می‌کنند. کوسن‌های مستطیل شکل بیشتر برای بلندتر نشان دادن طول مبل و صندلی استفاده می‌شوند و جنبه دکوری دارند. می‌توانید از کوسن‌های مستطیلی با رنگ‌های مختلف برای اضافه کردن رنگ و روح به فضای خانه استفاده کنید. سایز و ابعاد استاندارد برای یک کوسن مستطیلی معمولا ۳۵ سانتیمتر در ۵۵ سانتیمتر است.

کوسن‌های دایره شکل :  

کوسن‌های دایره شکل نما و استفاده دکوری خیلی زیادی دارند و بسیار محبوب هستند. قطر استاندارد این کوسن‌های دایره شکل برای روی مبل معمولا ۳۵ سانتیمتر است.

کوسن‌های استوانه شکل :

این نوع کوسن‌ها به شکل استوانه هستند و معمولا از فوم پر شده‌اند و سفتی زیادی دارند. ولی شما می‌توانید آن‌ها را با دیگر پرکننده‌ها، مانند پر و کاموا، و پشم شیشه پر کنید تا نرم‌تر شوند. محبوب‌ترین ابعاد برای یک کوسن استوانه‌ای شکل عبارت است از طول ۵۰ سانتیمتر و قطر ۱۸ سانتیمتر. البته تعیین ابعاد و سایز استاندارد برای یک کوسن استوانه‌ای شکل کار ساده‌ای نیست. گاهی اوقات قطر آن‌ها تا ۳۰ سانتیمتر هم افزایش میابد، ولی چیزی که مسلم است این است که کوسن‌های استوانه‌ای شکلی که بیش از حد معمول بزرگ باشند مناسب مبل نیستند و بیشتر در تختخواب استفاده می‌شوند.