×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

انواع کمد دیواری های ریلی


کمد دیواری ریلی آینه ای :
آینه به عنوان درب کمد فضای اتاق شما را بزرگ تر و روشن تر خواهد کرد و به همین دلیل هم برای اتاق خواب های کوچک بیش تر پپیشنهاد می شود. این راه حل در مورد کمد شیک برای راهرو هم کاملا قابل استفاده است و فضای شما را از حالت کمد بودن خارج می کند. ترکیب آینه و چوب هم برای این کمد دیواری ها می تواند آن ها را از سادگی درآورده و جذابیت خاص خودش را دارد.

کمد دیواری ریلی شیشه ای :
اگر از این بابت که داخلی کمد کاملا مرتب و منظم چیده شده مطمئن هستید، از درهای شیشه ای شفاف استفاده نمایید. کمد دیواری شیشه ای در روشن نشان دادن اتاق کمک بسیاری میکند بجویید. اما اگر ترجیح می دهید که داخل کمد دیده نشود شیشه های مات مناسب تر خواهند بود. از مزیت دیگر درب شیشه ای کمدهای ریلی، وجود طرح های متنوع برای نقش دادن به آن است. معمولا این مدل کمد دیواری برای سبک های مختلف دکوراسیون اتاق خواب مناسب بوده و با وسایل مختلف هم خوانی دارد

کمد دیواری ریلی لاکچری :
یکی از دلایل لاکچری بودن کمد دیواری های لوکس به واسطه طراحی درهای کشویی شان است. این مدل ها که بیش ترهمراه تزیینات چوبی، آینه کاری و حتی به کارگیری پارچه استفاده شده است و از تنوع وطرح های مختلف برخوردار است برای اتاق خواب هایی با دکوراسیون کلاسیک نیز مناسب هستند . اگر اتاق خواب ساده ای دارید و به دنبال تغییر دکوراسیون مناسبی برای آن هستید، این کمدها می توانندبهترین گزینه برای شما باشد.


کمد دیواری ریلی چوبی :
یکی از رایج ترین و پرتنوع ترین مدل ها برای درب های کمد دیواری استفاده از درب های چوبی ریلی است درب ریلی کمدها علاوه بر استفاده سریع تر، از باز شدن درب و اشغال فضا نیز جلوگیری می کند. انتخاب نوع چوب با طرح و رنگی که با دکوراسیون اتاق شما همخوانی داشته باشد، یکی از مواردی است که هنگام استفاده از آن باید دقت داشت.


کمد دیواری ریلی ام دی اف :
این نوع کمد دیواری روی دیوار نصب می شوند و قسمت زیادی از دیوار اتاق را به خود اختصاص می دهند بنابراین انتخاب طرح و رنگ کمد دیواری ام دی اف بهتر است با ظرافت زیادی انجام شود تا علاوه بر ایجاد فضای ذخیره سازی لازم برای وسایل در فضای اتاق های منزل شما دکوراسیونی شیک و متفاوت ایجاد شود.
کمد دیواری ها امروزه در انواع مدل های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری کشویی و … طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های کمد دیواری بهتر است با توجه به دکوراسیون داخلی منزل شما و کاربرد کمد دیواری انتخاب شود ، خرید کمد دیواری ام دی اف در انواع رنگ های تیره و روشن طراحی می شوند همچنین این مدل کمد ها مات هستند. بهتر است رنگ و اندازه کمد های دیواری را با توجه به ابعاد اتاقی که قرار است کمد را در آنجا نصب کنید انتخاب کنید.