×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

معرفی سرویس خواب جک دار

معرفی سرویس خواب جک دار :  تخت یکی از مهم‌ترین اجزای سرویس خواب محسوب می‌شود. یک سرویس خواب جک دار یا بهتر است بگوییم تخت خواب جک دار، تختی است که زیر تشک آن فضایی برای انبار وسیله‌ها تعبیه شده است. از آنجایی که بزرگ‌ترین تکه مبلمان در اتاق خواب، همان تخت خواب است و جای زیادی را می‌گیرد، بهتر است که آن را طوری طراحی کنیم که بتوان از فضای زیر آن استفاده کرد. شاید با خودتان فکر کنید که این کار را می‌توان به سادگی با اضافه کردن چند کشو در زیر تخت نیز انجام داد. ولی باید بگوییم که کشوهای زیر تخت، به اندازه کل فضای زیر تخت کاربردی نیستند.برای استفاده از کشوی زیر تخت باید روی زمین زانو بزنید و بعد کشو را آن قدر بیرون بکشید که بتوانید به انتهایی‌ترین وسیله‌های درون آن نیز دسترسی داشته باشید و گاهی هم باید به درون کشو بخزید زیرا کشو تا یک حد مشخصی بیشتر بیرون نمی‌آید، اگر با خودمان صادق باشیم، باید بگوییم که زیر تخت از آن مکان‌هایی است که شاید سالی یک بار هم تمیزش نکنیم و تازه اگر هم بخواهیم این تمیز کاری به سختی انجام می‌شود. زیرا تکان دادن تخت دشوار است و اصلا ترجیح می‌دهیم زیرش را تمیز نکنیم. به دلایل گفته شده، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید سرویس خواب جدید را دارید، سرویس خواب جک دار با یاکس دار بخرید. قول می‌دهیم که پشیمان نخواهید شد.

مزایای استفاده از سرویس خواب جک دار چیست؟


تختخواب جک دار را می‌توان یکی از بهترین نوع های تختخواب دانست. اولین مزیت استفاده از تخت جک دار دونفره و یا یک نفره این است که این سرویس خواب، جای بیشتری برای انبار وسیله‌هایتان به شما می‌دهد. شاید بگویید که با خرید باکس‌های پای‌تختی نیز می‌توان فضای کافی برای انبار وسیله‌های اضافی ایجاد کرد. ولی موضوع این است که با استفاده از تختخواب جک دار، فضایی ایجاد می‌شود که در آن می‌توان سه برابر باکس‌ها وسیله گذاشت. مزیت دیگر اینکه اگر از سرویس خواب جک دار برای اتاق مهمان استفاده کنید، باز هم فضای بیشتری نصیبتان می‌شود. وقتی مهمان‌ها از آن تخت استفاده می‌کنند، اصلا خبر ندارند که از تختشان به عنوان انباری استفاده کرده اید زیرا این فضا بسیار پوشیده و دور از چشم است.مزیت بعدی این است که سرویس خواب جک دار در فضای انبار زیر تخت از چشم همه پنهان می‌ماند. پس دیگرلازم نیست نگران مرتب بودن آن باشید. می‌توانید هرچیزی را که می‌خواهید از چشم بچه‌ها چنهان بماند نیز زیر سرویس خواب جک دار بگذارید.به علاوه یکی دیگر از مزیت‌های تخت های جک دار این است که دیگر لازم نیست کلی کمد و بوفه بخرید و درون اتاق جای بدهید تا بتوانید وسایل اضافی را درون آن‌ها بچینید. بنابرین اتاق شلوغ نمی‌شود و فضای دلبازی ایجاد می‌شود.برای برداشتن وسیله‌ها از داخل آن دیگر لازم نیست به زیر آن بخزید خود را به دردسر بیندازید. فقط کافی است شاسی تخت را بکشید تا تشک بالا بیاید و به فضای زیر تخت دسترسی داشته باشید.


 ولی مناسب‌ترین و رایج‌ترین استفاده‌ها عبارتند از:

استفاده به عنوان گنجه اسباب‌بازی بچه‌ها: اگر اتاق بچه‌ها کوچک است و جای زیادی برای گذاشتن گنجه اسباب‌ بازی آن‌ها ندارید، از زیر تختشان استفاده کنید.

استفاده برای اتاق اصلی: در اتاق اصلی که اتاق خودتان است از این سرویس خواب برای انبار و چیدن وسیله‌های اضافی استفاده کنید.

در اتاق مهمان: همانطور که قبلا گفتیم،استفاده از فضای زیر تخت اتاق مهمان‌ها، کاری هوشمندانه است.همه جا می‌توانید از این تخت‌ها استفاده کنید و محدودیتی در استفاده از آن‌ها نخواهید داشت.