×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

ویژگی های مهم سرویس خواب

سرویس خواب شامل اقلامی مثل تخت خواب، میز آرایشی، پاتختی، پاف، کمد و … است. برای ساخت این اجزا، از مواد مختلفی استفاده می شود.

ملزومات و وسایل سرویس خواب :

تخت خواب
میز توالت یا میز آرایش
پاتختی
کمد
آینه
مبل پا تختی یا پاف

انواع تخت خواب در سرویس خواب :


تخت خواب بادی
تخت خواب طبقه‌ای
تخت خواب متحرک
تخت خواب فلزی
تخت خواب کاناپه‌ای
سرویس خواب جک دار

سرویس خواب ام دی اف :
پس از سرویس خواب فلزی و با گذشت زمان، ما شاهد سرویس خواب های به جنس ام دی اف هستیم که این روزها بسیار پرطرفدار هستند. در این نوع سرویس خواب نیز، اقلامی مانند تخت خواب، پاتختی، پاف و … وجود دارند که همگی با ام دی اف ساخته می شوند.یکی از مزیت های ویژه ام دی اف، رنگ بندی بسیار جذاب آن است. همین ویژگی کافی است تا اکثر افراد را راغب به خرید سرویس خواب ام دی اف کند. هر چند که هزینه استثنایی آن در کار سایر جنس های سرویس خواب، مثال زدنی است. بنابراین، با تهیه یک سرویس خواب ام دی اف، اطمینان داشته باشید که یک سرویس خواب ارزان و شیک و با دوام اتاق خواب تان را مزین خواهید کرد.

سرویس خواب فلزی :
سرویس خواب فلزی، از اولین سرویس خواب هایی است که در ایران تولید شده و اکنون نیز کارایی موثری دارد ، این نوع سرویس خواب از فلز ساخته می شوند و مزیت ها و معایب خود را دارند. یکی از مزیت های آن، دوام نسبتاً قابل قبول آن است. اما در کنار این دوام، گاه پس از مدتی، سروصدای بسیار زیادی نیز به پا می کند که باعث آزار صاحبانش می شود. 
از همین رو است که کاربرد آن در این روزها کاهش یافته است. اما به هر حال یکی از ارزان ترین موادی است که در ساخت سرویس خواب از آن استفاده می شود. همچنین برخی از این نوع سرویس خواب ها، دارای طرح ها و مدل های بسیار چشم گیری هستند که در نوع خود بی نظیرند.

تخت متحرک در سرویس خواب :
تخت متحرک به منظور چیدمان در فضای اتاق خواب استفاده نمی‌شود. این گونه تخت‌ها اکثراً برای زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که شما مهمان سر زده داشته باشید. بعد از آن شب می‌توانید تخت خواب متحرک را باز کنید و در کمد خود برای استفاده بعدی نگه داری کنید.


رنگ سرویس خواب : رنگ سرویس خواب در زیبا و دل باز نشان دادن اتاق خواب تاثیر چشم گیری دارد. از همین رو، باید در انتخاب رنگ آن نهایت دقت را به خرج دهید. یکی از نکات بسیار مهم به هنگام انتخاب رنگ سرویس خواب ارزان و شیک، توجه به ابعاد اتاق خواب است. ابعاد اتاق خواب همواره ثابت است، اما قدرت رنگ را جدی بگیرید. رنگ ها کاری می کنند که یک اتاق خواب کوچک همانند یک اتاق خواب بزرگ جلوه دهد و حتی برعکس ، پس رنگ سرویس خواب همواره تاثیر مستقیمی بر ابعاد اتاق می گذارد. اما مسئله اینجا است که چه تم رنگی برای اتاق کوچک و بزرگ مناسب است؟ یکی از نکاتی که در اتاق های کوچک در نظر گرفته می شود، بزرگ نشان دادن آن با ترفندهای مختلف است. بدون شک یکی از این ترفندها استفاده رنگ های روشن در اتاق خواب است. رنگ های روشن در اتاق باعث می شوند که فضای آن از آنچه که هست بزرگ تر جلوه دهد و صاحب منزل به هدف خود دست یابد. این مسله برای اتاق خواب های بزرگ چندان مهم نیست! چرا که ابعادش مناسب است و نیازی به بزرگ تر دیده شدن ندارد. پس می توان از هر رنگی که مایل بودید، برای ساخت یک سرویس خواب استفاده کنید. رنگ ها در هزینه یک سرویس خواب تاثیر چندانی ندارند. تنها موضوعی که وجود دارد این است که تنها برخی از جنس ها قابلیت رنگ پذیری دارند. یکی از بهترین متریال ها که رنگ های متنوعی نیز دارند، ام دی اف است. جنس های دیگر به سختی رنگ آمیزی می شوند و از این جهت هزینه بالایی نیز دارند. اما ام دی اف از معدود جنس هایی است که به راحتی رنگ می شود و هزینه معقولی نیز دارد.

تخت خواب کاناپه‌ای :
برای خانه‌های زیر شیروانی یا برای فضای خالی زیر راه پله‌ها بهترین انتخاب به منظور بهره بردن از فضاهای کوچک تخت خواب کاناپه‌ای است. این گونه تخت‌ها به شما کمک می‌کنند تا حتی در نشیمن هم تخت خواب داشته باشید و با عنوانن تخت های تاشو از آنها یاد میشود.