×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

اصول خرید بهترین میز نهارخوری

اصول خرید بهترین میز نهارخوری : برای خرید میز ناهار خوری قطعا اندازه ، شکل ، جنس و ... شما را دچار سردرگمی میکنند اما ما در این مقاله قصد داریم با اصول خرید بهترین میز ناهار خوری آشنا کنیم: 


1- طرح میز را با توجه به فضای منزل انتخاب کنید :
اگر قصد خرید میز گرد رو دارین باید بدونین که میز های گرد برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستن و چیدمان صندلی بسیار راحت تره و میتونیم صندلی های بیشتری به میز اضافه کنیم !
ولی میز های مربعی یا مستطیلی بابت داشتن پایه و ضلع هاشون از انعطاف پذیری ندارن و تعداد مشخصی صندلی رو کنار خودشون نگه میدارن!
2-خرید میزهای کم جا و تاشو :
بهترین گزینه برای خانه های کوچک خرید میزهایی است که قابلیت باز شدن و جمع شدن رو دارن ، در مواقعی که به میز احتیاجی نداشته باشید می توانید با بستن و جمع کردن قطعات آن فضای خانه را افزایش دهید و با توجه به نیاز میز را باز و استفاده کنید ، این مدل از میز ها برای اجازه نشین ها و خانه های کوچک بسیار مناسب هستند.

3- میز های شیشه ای :
این مدل از میزها همیشه جذاب بودن و با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگ میشن ، شیشه ی این نوع از کمیز ها مقاوم و ضد خراش هستن و همینطور با توجه به سطح براقشون باعث میشن فضا بزرگتر به نظر برسه و با هر رنگی که بخواین انتخابشون کنین ، حتی میتونید با داشتن میز های چوبی صفحه ای شیشه ای بهش اضافه کنید و میز چوبی رو از آسیب حفاظت کنید.

4- راحتی صندلی غذاخوری را فراموش نکنین :

صندلی ها نیز از اهمیت زیادی برخوردارند. درست است که در هنگام میل غذا زمان کوتاهی را روی این صندلی ها می نشینید اما همین زمان کوتاه از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید از راحتی کافی در هنگام میل غذا برخوردار باشید. صندلی های مبلی علاوه بر تأمین راحتی شما، در مواقعی که مهمان دارید می توانند به عنوان مبل اضافی در فضای نشیمن به کار روند.

5- جنس میز ناهارخوری محکم باشه :

اگر می خواهید میز و صندلی داشته باشین که در جشن ها و مهمانی ها یا حتی با وجود داشتن بچه های کوچک و بازیگوش در خانه مدت زیادی برای شما دوام بیاورد، میزهای چوبی (چوب طبیعی مثل بلوط، افرا، گرد و ...) بهترین گزینه هستند. چوب های کامپوزیت مانند چوب های چندلا و ام دی اف مقاوم و مقرون به صرفه هستند اما به محکمی چوب های طبیعی نیستند.