×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 607

میز کنسول چیست ؟

میز کنسول :
میز کنسول یکی از لوکس‌ترین و کاربردی‌ترین میز‌هایی است که در اغلب منازل دیده می‌شود. در ابتدا میز‌های کنسول مختص قصر پادشاهان بود و از همین رو، بیشتر کالایی لوکس محسوب می‌شد؛ اما امروزه اغلب افراد حتی با وجود مشکل کمبود فضا در منازل، از میز کنسول استفاده می‌کنند. میز‌های کنسول در طول تاریخ تغییرات زیادی کرده است. شکل ابتدایی این میز‌ها، به صورت صفحه‌ای نیم دایره‌ای بود که به دو پایه متصل شده بود و اغلب به دیوار تکیه داده می‌شد. به مرور زمان تولید کنندگان میز کنسول پایه‌های آن را تقویت کردند تا بتوان آنرا بدون تکیه دادن به دیوار مهار کرد. شکل امروزی این میز با اجرای تغییرات و خلاقیت‌های گوناگون، همانند میز آرایش، شکل دراور به خود گرفته است.

کاربرد میز کنسول :
در این بخش از مطلب تفاوت میز آرایش و کنسول و دراور قصد داریم به بررسی کاربرد میز کنسول بپردازیم. میز کنسول محل مناسبی برای قرار دادن گلدان و کتاب است استفاده از آن به عنوان میز تحریر نیز از دیگر کاربرد‌های میز کنسول می‌باشد
محل قرارگیری میز کنسول در منزل، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بهترین مکانی که می‌توان برای میز کنسول در نظر گرفت قسمت در ورودی خانه می‌باشد. اما مشکل کمبود فضا اینجا نیز گریبانگیر اغلب خانواده‌ها شده است. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید& پیشنهاد توکامگ به شما این است که میز کنسول را در اتاق پذیرایی خود قرار دهید. در این شرایط باید دو نکته را مد نظر قرار دهید.
اولین نکته این است که میز کنسول خود را متناسب با سبک دکوراسیون انتخاب کنید تا به لحاظ ظاهری با مبلمان شما ست شود. به عنوان مثال اگر مبلمان شما مدرن می‌باشد بهتر است برای خرید میز کنسول خود را ساده انتخاب کنید و اگر از مبلمان استیل استفاده می‌کنید میز‌های سلطنتی انتخاب بهتری است.