جای مناسب تخت خواب

گاهی اوقات پاسخ دادن به سوالاتی ساده را برای خود پیچیده می کنیم، مثل اینکه باید تخت خواب را کجا گذاشت؟ راستش می توان جواب های متعددی برای این پرسش یافت، اما برای رسیدن به بهترین پاسخ با ما در این مقاله از کم جا چوب همراه باشید.

جای مناسب تخت خواب

جایی که به پنجره دید داشته باشد

اگر منظره زیبایی پشت پنجره شماست، چرا که از آن استفاده نکنید؟ اما گاهی ممکن است تنها چیزی که پنجره از خود عبور می دهد آفتاب مستقیم باشد، به این ترتیب ممکن است خواب سر صبح شما مختل شود، به علاوه اگر دچار بی خوابی باشید این نیز دلیلی مضاف بر دلیل قبلی است، چرا که نمای پنجره می تواند دنجی و آرامش اتاقتان را کمتر کند.

جهت جغرافیایی خاصی برای گذاشتن تخت!

هیچ جهت جغرافیایی خاصی در این باره وجود ندارد، حتی اگر از نظر فنگ شویی نیز بخواهیم مسئله را بررسی کنیم به نتیجه ای واحد نخواهیم رسید، البته نکته ای جالب در این خصوص آن است که طبق تحقیقات افراد وقتی به شدت خسته باشند سر خود را به طرف شرق گرفته و به خواب می روند حال آنکه در هیجان زیاد رو به شمال می خوابند.

با پاهای رو به درب نخوابید

در فرهنگ های زیادی این کار منع شده است، خصوصا در روسیه که بسیار هم به این سنت احترام گذاشته می شود، چرا که در روسیه پاهای مرده از تابوت بیرون گذاشته می شود، بنابراین وقتیکه شخصی از بیرون به اتاق می آید اولین چیزی که از شخص خوابیده می بیند، پاهای اوست که حس ناخوشایندی را یادآوری می کند، بنابراین اغلب روس ها تخت خواب خود را به سمت درب نمی گذارند، به علاوه این یکی از اصول فنگ شویی، مانند دیگر نبایدهایی از قبیل نخوابیدن زیر لوستر یا نگذاشتن آینه مقابل تخت خواب می باشد.

برای خرید تخت کمجا چوب می توانید از این لینک وارد شوید.